onsdag den 24. oktober 2007

Ting 5

Den femte ting var i modsætning til RSS-feeds rigtig sjov at lave. Det var ret skægt at lave sin helt egen forside, og her kan man jo netop få nyheder mv. direkte ind på én side, hvilket var det jeg troede man kunne med RSS. Jeg opdagede også at man kan få sin Outlook indbakke til at ligge på sin personlige forside, det er da smart!!

Samtidig har jeg også lagt endnu et billede ind, efteråret er efter min mening en af de smukkeste årstider vi har (når vejret ellers arter sig!). Sidste søndag da vi var en tur i skoven, var der et væld af svampe i alle farver, former og størrelser. Så jeg indsamlede alle de forskellige jeg kom forbi - men på mit kamera og ikke i den traditionelle kurv:-)

1 kommentar:

Bjørk Úlfars Petersen sagde ...

Hold da op, hvor ser dine billeder godt ud, især hvor det skifter størrelse i rammen... SUPER :-)