mandag den 15. oktober 2007

RSS..

Ja, så fik jeg også lavet den 3. og 4. ting. I starten syntes jeg godt nok det var en smule uoverskueligt, men jeg fik valgt en RSS-læser og nogle RSS-feeds. Jeg valgte den anbefalede Google Reader, som godt nok var gemt langt væk.. Men jeg fandt den og har den nu liggende på min google forside.

Men jeg må sige, at jeg er en smule skuffet over det. Det er slet ikke SÅ smart som jeg troede, eller også er det bare fordi jeg ikke kan få det gjort smart..?? Jeg troede de valgte RSS-feeds ville komme til at ligge direkte på min blog eller på min google-forside, så jeg kan se dem hver gang jeg logger på, men nej - man skal først klikke ind på Reader og kan så der se nyhederne. Så foretrækker jeg nu godt nok at have mine yndlings hjemmesider i foretrukne og bare gå direkte ind på dem.. Men-men hver sin smag, og nu er ting 3 og 4 i hvert fald klaret:-)

Ingen kommentarer: