onsdag den 21. november 2007

Et lille hop..

Efter at have været uden computeradgang de sidste par uger pga. flytningen i Børkop, har jeg bestemt at hoppe let og elegant over ting 6 og 7... I stedet kastede jeg mig i aftes over Flickr, for jeg elsker at tage billeder og synes at det er ret sjovt at lege lidt med dem også. Jeg synes godt nok ikke at Flickr er specielt nemt at arbejde med, eller også er det bare mig...;-) Jeg har nok bare vænnet mig til at bruge Googles Picasa, som jeg synes er et supergodt program.
Nu har jeg dog fået lagt et par billeder ud, og også et par fra flytningen i Børkop, de mange flyttekasser var helt uoverskuelige de første par dage, men resultatet er blevet rigtig godt er vi alle enige om!

Nå, nu vil jeg se om ikke også jeg kan nå at komme med på de næste ting så jeg ikke kommer alt for meget bagefter..

Ingen kommentarer: